vrijdag 30 november 2012

Liebster award


Via het blog van Lynda  "Een klein stukje van mij" kreeg ik weer een liebster award!
 
Met daarin 6 vragen die ik moet beantwoorden.
 
1. Koffie of thee?(en nee dat is niet alles, we willen ook graag weten welke smaak!)
2. Wat is je favoriete boek?
3. Heb je een "gekke"gewoonte?
4. favoriete snoepgoed?
5. Ultieme "me-time"momentje
6. favoriete website?
Nou hier komen mijn antwoorden;
 
1: Koffie drink ik echt niet (zo niet lekker brrrrr) maar ik ben wel een ontzettende thee leut, alle smaakjes thee vind ik heerlijk op de standaard thee, earlcrey en zwarte thee na. Het liefst niet te donkere thee, en het zakje moet net door heen zijn gevlogen.......
2. Boek.....tja de laatste tijd heel wat afgelezen maar wat is nu het aller beste boek ooit????
Laten we het erop houden, ik hou van psychologische trillers.
3. gekke gewoontes pffff genoeg.... maar om jullie daar nu allemaal mee te gaan vervelen.
4. Snoepgoed, Melk chocolade mmmmmm.
5. Me-time die neem ik de laatste tijd te weinig, maar een heerlijk warm ontspannen bad moment vind ik heerlijk.
6. Uiteraard mijn eigen website www.esmee-styling.nl, daarna volgen de sites van vele groothandels. Verder shop ik veel online maar ik probeer altijd weer nieuwe webwinkeltjes uit!
 
Dat waren mijn antwoorden.
 
Nu moet ik ook weer 6 bloggers gaan  aanwijzen, die dan weer de opdracht krijgen hetzelfde te doen en de door mij gestelde vragen te beantwoorden.
(als ik het allemaal goed heb begrepen!)
 
Dit weekend ga ik even nadenken welke vragen en welke blogs ik eruit ga pikken.
 
Fijn weekend allemaal!
 
Lieve groet,
Esmeralda