woensdag 13 november 2013

DIY by Stip & Bloem


Afgelopen zomer door prachtige foto's op pinterest geïnspireerd geraakt.
Nu met de winteravond is het heerlijk om lekker te freubelen.
Zodoende ging ik afgelopen week aan de slag om leuke hangers te maken.



Het prachtige doosje met letter- en cijfer-stempels kocht ik bij mijn lieve collega
Wendy van Stip en Bloem.


Bij de speelgoed winkel kocht ik DAS Klei.
Met uitstekers maakte ik verschillende vormpjes (op de afbeelding zijn alleen de hartjes te zien ^_^)
Met de stempels drukte ik de tekstjes erin, gaatje prikken voor een leuk lintje,
laten drogen en je hebt een super leuke hanger.



 De mooie stempels zijn natuurlijk ook erg leuk om cadeaulabels of craftzakjes mee te bedrukken.
Zo kun je dat cadeautje weer extra persoonlijk maken.
De cadeaulabels en nog veel meer DIY artikelen zijn trouwens ook verkrijgbaar bij Stip en Bloem.



Ik ben in ieder geval super blij met mijn nieuwe aanwinst en hij zal veelvuldig gebruikt gaan worden.



Lieve groet,
Esmeralda