donderdag 11 augustus 2011

nieuw spul


Afgelopen dagen weer wat nieuwe artikelen voor de webshop binnen gekregen.

Zelf vind ik vooral de kussens van ML Fabrics erg mooi!
De uitstraling van de producten is eerlijk, puur en delicaat.
De collectie omvat natuurlijke handgeweven katoenen stoffen.
Op dit moment heb ik alleen gekozen voor de kussens van ML Fabrics.
Maar de collectie is nog veel groter oa tafellakens, servetten, gordijnen etc.


Eigenlijk een beetje kerst, maar ik vind hem nu ook wel kunnen de bling bling ster.
Hij ligt hier op een kussen wat ik afgelopen weekend heb gemaakt.
In een volgende post zal ik hem wel helemaal aan jullie laten zien.


Hieronder één van onze hartjes met tekst die wij nieuw in ons webwinkel verkopen.
De tekst is niet helemaal zichtbaar maar er staat:
Een beste vriend is net als een
klavertje vier,
Moeilijk te vinden,
Je hebt geluk als je er één hebt!


Fijne week nog, het is bijna weekend!
Groetjes Esmeralda