dinsdag 23 augustus 2011

Parels


Afgelopen week was een wat drukke week waarin ik helaas geen tijd kon vinden om een blogje te plaatsen.
De zomerstop was voorbij, en de woonparty's, workshops, en school ging weer van start en het was een week waarin ook mijn dochter een echt tiener werd.
Een gezelllige start van een het nieuwe seizoen.
Vandaag even alles weer aangevuld voor de naderende workshop van donderdag.
Als ik dan met al de bakken met kralen voor me zit valt het me altijd op dat de parels altijd favoriet zijn.
Wat hebben wij dames nu toch met parels?
Of het nu om sieraden gaat, woonaccessoires of wat dan ook we gaan er recht op af.
Heb de betekenis van parels proberen op te zoeken, maar er zijn er zoveel dat het me ging duizelen.
Het geloof, schoonheid, liefde, onsterfelijkheid ik kwam het allemaal tegen.
FEIT is gewoon, ik ben er gewoon dol op!!!
heb ze dan ook in alle maten en soorten qua sieraden nep echt het maakt me niet uit.

Mocht iemand wel weten waarom de parel nou zo in trek is, LET ME KNOW!

Lieve groet,
Esmeralda