vrijdag 21 oktober 2011

Feestje


Het is alweer 2 jaar geleden dat ik op een avond na lang wikken en wegen dacht wat heb ik te verliezen "GEWOON DOEN!" Mijn opleiding als interieur styliste ging voor de wind maar ik wilde er nog iets bij doen. Een webwinkel met landelijke woonaccessoires en creatieve workshops dat leek me wel wat. Ik verzon dezelfde avond nog een naam, maakte een webwinkel aan en begon een bedrijfshyves. Dé stap was gezet! Bij mijn vriendin en lieve oud collega N kocht ik die week nog alle materialen voor de creatieve workshops en ging ik langs bij de KvK.
  De 2de week ging ik op zoek naar leveranciers om leuke artikelen in te kopen. Heel veel tijd stopte ik in het het bouwen en verfraaien van mijn website. Avonden zat ik tot diep in de nacht alles tot in de puntjes te bewerken, verwerken en uit te voeren. Alles maar dan ook alles moest en zou ik zelf uitzoeken, niemand die mij wat in fluisterde ik wilde dit geheel zelf doen. Je droomt van een het behalen van bepaalde targets en stelt je zelf een doel. Keer op keer overtrof ik mijn doelstellingen, dit had ik toch nooit durven dromen. Uiteraard zijn mijn dromen heel klein begonnen, en zijn deze inmiddels uit gegroeid naar de wens ooit dat stenen winkeltje te kunnen beginnen.
Het is soms hard werken, maar je krijgt er zoveel energie voor terug.
Zoveel verschillende leuke mensen komen op je pad en dat vind ik geweldig mooi.

De komende week zal het ook feest in de webwinkel zijn en krijgt iedereen een cadeautje bij zijn aankopen. Afgelopen week zijn er elke dag nieuwe artikelen online gezet.
We zijn helemaal klaar voor onze inloopmiddag in kerstsfeer volgende week zaterdag 29 oktober.

Maarrrr....... uiteraard wil ik iedereen heel erg bedanken, want zonder jullie had ik het uit eindelijk toch niet kunnen doen!

Lieve groet,
Esmeralda