zaterdag 29 oktober 2011

Daphne's Dairy 2


Daphnes Diary 2 is weer verkrijgbaar voor  €6,95
Het blad staat weer vol leuke binnen kijkers, recepten en ideeën.
Ook hebben we in dit nummer een advertentie staan.


Vandaag was onze kerst inloop middag.
Gister had ik de kerstbomen al versierd.
Een buurvrouw die langs liep dacht zie ik het nou goed???
Ja buurvrouw ik heb inderdaad 2 kerstbomen staan :)
Om 2 uur vanmiddag stroomde de dames binnen en al snel stond er een rij van voor tot achter.
Zo snel als ik kon hielp ik alle dames met hun aankopen.
De goodies werden enthousiast ontvangen en iedereen ging blij met hun tasjes de deur uit.
Gelukkig waren mijn lieve vriendin N en mijn man aanwezig om mij te helpen.
Ik had het anders niet gered om ook de mensen van een hapje/drankje te voorzien en alle vragen te beantwoorden.
Het was een zeer geslaagde en gezellige middag.

Wederom bedankt allemaal!





Lieve groet,
Esmeralda