zondag 20 november 2011

zo maar wat foto's


Het is alweer bijna 14 dagen geleden dat ik een blogje heb geschreven.
Door alle kerst drukte heb ik het op dit moment zo druk dat het bloggen er even bij inschiet.
Ja ik zie jullie denken kerst drukte??? De sint en zijn pieten zijn net een weekje in het land.
Absoluut waar, maar iedereen is toch in de kerst mood. Veel boekingen voor woonparty's om alle kerst artikelen in het echt te willen zien.
Helemaal gezellig al die dames die onder het genot van een hapje en drankje al lachend en bij kletsend met vriendinnen de spulletje enthousiast bekijken.
Voor mij dan ook een heerlijke drukke periode (want stil zitten kan ik toch niet) met ook nog eens voorbereidingen van een ladies night bij "Carla's hairline" en de Winterfair Montferland.
Voor meer info van beiden evenementen zie ook onze website.

Lieve groet,
Esmeralda