dinsdag 8 november 2011

Werkkamer


Op dit moment is het een drukke periode, veel woonparty i.v.m. de leuke kerstartikelen en daar tussen door ook nog 2 keer per week een workshop geven aan een gezellige club dames.
De komende 2 maandjes gaan we een heerlijk sfeervolle periode tegemoet met een overvolle agenda.
Gister was een van de weinige vrije dagen die ik de komende periode vrij heb.
Aangezien ik niet stil kan zitten ben ik maar mijn werkkamer gaan opruimen.
Omdat het magazijn van de webwinkel binnen een halfjaar (in het nieuwe huis) uit zijn jasje was gegroeid, hebben we een paar weken geleden de garage aangepakt.
Mooie grote stellingen, waar ruimte genoeg is voor alle voorraden.
Nu heb ik dus boven en beneden genoeg plek om alles van de webwinkel te kunnen plaatsen.
Maar.... meer ruimte betekende ook weer dat ik dacht ooooow ik kan nog meer spullen inkopen.
Gister ben ik dan toch maar eens flink gaan ordenen, nieuwe bakjes, nieuwe mappen, kasten herinrichten etc..
Het resultaat was 2 vuilniszakken met rommel (ja ik woon hier pas 6 maanden) en alles keurig geordend op zijn nieuwe plek.
Mijn werkkamer is nu weer een gezellige, keurig opgeruimde werkplek!!!!









Lieve groet,
Esmeralda