dinsdag 12 maart 2013

VOORJAAR


Vandaag toch verder met het voorjaar in huis halen.
Buiten is het vandaag nog kouder dan gister.
Sommige delen van het land ligt inmiddels een laag sneeuw brrrrr
Dik aangekleed met handschoenen en sjaal toch naar de bloemist om wat vrolijks in huis te halen.
 Gister had ik de grijze kussens al vervangen voor lichtgrijzeruit en de pastel kussentjes.
De blauwe kussentjes heb ik ook op onze eetkamer bank gelegd.
Op slag verliefd was ik toen ik ze zag bij de Zara home in Rotterdam.
 
Ook het grijze plaid in vervangen voor jawel.... een pastelblauw exemplaar.
Ook deze is van de Zara home.


Lief gehaakt patroontje maakt het kussentje helemaal af.
Ook de kaarsen moesten er aan geloven en zo werden ook deze vervangen door..... juist licht blauw ^_^  
Als je deze plaatjes ziet zou je toch bijna vergeten dat het buiten KOUD is.
Mijn ijzerenrek in de keuken ook opgepimpt.
En om in het blauw te blijven heb ik deze hortensia takken bij Clayre & Eef  (groothandel) mee genomen.  

Nou ik ben er klaar voor, laat het voorjaar nu maar komen!

Lieve groet,
Esmeralda