maandag 11 maart 2013

WEG KONING WINTER!!!

Wat ben ik in de maling genomen.
Zat ik vorige week nog heerlijk uit de wind in het zonnetje.
Helemaal vrolijk dat het voorjaar eindelijk om de hoek kwam kijken.
HELAAS!!!!
Sneeuw, (koude) wind en temperaturen weer onder NUL.
Omdat het voorjaar dan blijkbaar buiten nog even op zich laat wachten, ben ik lekker binnen aan de gang gegaan.
Om te beginnen heb ik maar een grote pot met vrolijke narcissen op mijn buro gezet.

Even wat geschoven met wat accessoires en het ziet direct weer anders uit.
Ook in de woonkamer heb ik vandaag lekker gerommeld.
De grijze kussens weer terug in de kast en daarvoor in de plaats pastel blauw.
Enthousiast ging ik naar de bloemist om ook nog wat voorjaar's bloeiers in huis te halen.
Tja dat was dan weer niet zo handig op maandagochtend.
Morgen weer een nieuwe kans en plaatsen we weer een nieuwe post!

Hier vast een beetje pastel blauw in de woonkamer.

Tot morgen!
Esmeralda