vrijdag 29 juli 2011

L' Esprit du sud


Ik laat jullie vandaag een hoekje van mijn woonkamer zien met daarin de lampen van L' Esprit du sud.
Deze lampen geven je een zon, zee en strand gevoel.
De robuuste sfeer van de lampen geven door de schelpen en het hout een warme sfeer in huis.

Kort geleden kwam ik de eigenaresse van L'Esprit du sud tegen.
Ik kende het merk eigenlijk vanuit Frankrijk, ik was kort daarna ook verrast toen ik hoorde dat het merk uit nederland kwam.
Het heeft ook zo'n mediterrane uitstraling/sfeer.
Maar ook in het Hollandse landelijke, robuuste huis staat het natuurlijk geweldig.
Elke product is een uniek exemplaar en alles wordt met de hand gemaakt.

Buiten de lampen hebben ze ook geweldige kussens die de sfeer compleet maken.
De kussens zal ik jullie op later een moment in mijn blog laten zien.

Groetjes Esmeralda