donderdag 21 juli 2011

Mijn stoere bank


Vorige week heb ik mijn nieuwe bank voor aan de eettafel opgehaald.
Was al een tijdje opzoek naar een leuke bank voor aan mijn eettafel.
De klepbank is mijn favoriet, maar dat was weer niet handig ivm de ruimte.
Dus opzoek naar een ander leuk alternatief.
Via een omweg kwam ik op de site van Saense Sjans, een geweldig leuke (web)winkel.
Achteraf kwam ik erachter dat ze een mooie reportage had in de at home kinderen.
Zelfs een leuk rubriek in de gewone at home over haar (web)winkel.
Dat de at home bij haar thuis kwam om een mooie reportage te maken, dat begrijp ik zeker.
Wat een geweldig mooi en smaakvol ingericht huis.
De winkel heerlijk aan huis, een droom van mij om dit ooit ook eens te realiseren.
Heel gastvrij werden wij dan ook verwelkomt in haar huis.
Gezellig onder een kopje thee wat ervaringen uitgewisseld.
Het was de lange rit met het vreselijke weer van vorige week donderdag zeker waard.
Nu elke dag blij genieten van mijn mooie bank.

Groetjes Esmeralda