zaterdag 23 juli 2011

Landelijk strak


Vandaag een beetje rond neuzen voor de nieuwe najaars en winter/kerst collectie.
Ondanks we allemaal meer naar de zon verlangen ipv de winter, vind ik het toch ook altijd wel weer wat gezelligs hebben.
Veel leuke nieuwe accenten in je huis brengen om weer een heel ander sfeertje te krijgen.
Ik hang altijd een beetje tussen stoer, sober, beach in.
Hoe ik deze style nou moeten noemen weet ik zelf ook niet helemaal precies.
Vaak kan ik het bij een ander meer waarderen al die tierelantijntje, terwijl ik bij mezelf (in mijn eigen huis)denk pfff wat een rommel.

Dit stoeren ijzeren huisje vind ik helemaal geweldig.

 Terwijl ik al deze lieve romantische vaasjes ook weer heel style vol vind staan, maar dan alleen bij een ander.
Ik vind een paar vaasjes wel leuk maar om er nou 20 neer te zetten.
Daarom vind ik het altijd juist zo grappig dat mensen denken dat alle spullen die in de webwinkel staan ook in mijn huis te vinden zijn.
Maar niets is minder waar!
Heb echt wel accessoires staan, maar dan nog meer in de keuken dan in de rest van het huis.
De omschrijving voor mijn eigen huis........,
landelijk strak dan maar! 

Fijn weekend allemaal.
Esmeralda