donderdag 29 september 2011

brocant kastje

Een paar weken geleden heb ik een frans brocante kastje gekocht.
Het kastje had diversen kleuren groen en een met de hand geschilderd olijftakje op de deurtjes.
Het olijftakje maakte eigenlijk wel het geheel van het kastje.
Na 2 weken wikken en wegen toch besloten om het kastje geheel een ander verfje te geven.
Binnen in het kastje zat bloemetjes behang geplakt.
Het behang zag er best leuk uit, maar was door vocht zo aangetast dat ik het eruit heb gehaald.
Voor nu heb ik de binnenkant net als de buitenkant duif grijs met krijtverf geschilderd.
Uiteindelijk is de bedoeling dat de binnen kant wit wordt.


Op het kastje een stenen robuuste vaas van Clayre & Eef met bessentakken!.


Nieuwe grijze deurknopjes.

De komende week ga ik me op de spiegel uitleven, deze krijgt een meer doorleefde uitstraling.


 






Lieve groet,
Esmeralda