zaterdag 10 september 2011

zink

Afgelopen week druk bezig geweest met het plaatsen van de nieuwe artikelen voor in de webshop.
Op dit moment heb ik zelf iets met zink en dat zie je dan ook terug in de shop.

Hier het mooie tijdschrifthouder van zink,
Hij heeft bij mij een mooi plaatjes gekregen aan mijn spiegelkast.
Leuk met wat lieve kaartjes van ZUSSS.


Bij het fotograferen van deze zinken ring, dacht ik die is veel te leuk om in de shop te zetten.
Wat dom dat ik maar één exemplaar heb meegenomen.
Daarom eind van de maand terug om nog een aantal exemplaren te kopen, waaronder 1tje voor mezelf.


Dan nog het grappige van deze week!
Ivm de voorbereidingen voor de kerst artikelen in de shop, heb ik de kerstboom uit de garage gehaald.
Gezellig hoor zo'n kerstboom optuigen in september.
Ben een aardig eind gekomen, en eind van deze maand gaan de kerst artikelen online.

een kleine sfeerimpressie!

Maar laten we eerst gaan genieten van de pompoenen, kastanjes en vallende bladeren
"DE HERFST"

Lieve groet,
Esmeralda