donderdag 22 september 2011

sfeerplaatjes


Vandaag druk bezig geweest wat veranderingen in de webwinkel toe te passen.
Ik blijf er altijd maar mee spelen (zo leuk!).
De laatste keer had ik de layout en kleurstelling weer wat aangepast.
Vandaag wat sfeerfoto's en het lettertype veranderd.
Ben nog niet helemaal tevreden, maar dat komt morgen.
Morgen ga ik nog wat foto's aan de sfeerimpressie toevoegen.
Voor nu ben ik tevreden.


Deze kleine flesjes zijn de toppers op elke woonparty.
Leuk voor in bijv. de badkamer met badzout of olie erin.


Als er iets is wat ik regelmatig verander in mijn huis dan is het de fruitschaal wel.
Koop elke keer weer een ander exemplaar, maar bij thuis komst is het iedere keer 't net niet!!!
Afgelopen zaterdag heb ik deze zinken teil gekocht met eigenlijk een andere bestemming.
Had hem op de tafel gezet om later op te ruimen.
Eureka...... we gebruiken hem als fruitschaal en eindelijk heb ik het YES gevoel.

Lieve groet,
Esmeralda